We zijn weer in Nederland

We zijn weer in Nederland, vandaag 23 juni staan we nog een nachtje in Valkenburg, daarna nog een nachtje in Wanroij. De komende weken gaan we aan de slag met de financiën en administratie. dat loopt wat achter. De camper gaat voor wat onderhoud naar de dealer en zelf hebben we ook wat onderhoud nodig. Eind juli willen we weer vertrekken, we weten bijna zeker wat het wordt, we moeten nog een paar dingen regelen en of de geplande route door kan gaan.