
Inmiddels zijn we een week aan de kust geweest in Saint Palais sur Mer, heerlijk aan het strand gelegen, gewandeld en gefietst. Daarna zijn we noordelijker getrokken en zijn in diverse plaatsen in Frankrijk geweest. Nu zijn we in Bretagne en komende weken rijden we weer naar Nederland. Begin juli zijn we weer thuis. Plannen voor begin augustus liggen al klaar.
